Vsebine
Verjamemo v to, kar počnemo, zato smo pripravljeni naše izkušnje deliti z vami. Vsebine so namenjene reševanju vaših izzivov na področjih, ki jih v agenciji pokrivamo. Konkretneje pa ob kavi. Vabljeni!
Zadnja vsebina
Če želite pripraviti nepozaben glasbeni program, morate dobro vedeti, kakšni so vaši cilji!
Ko razmišljamo o organizaciji dogodka, koncerta ali festivala, vedno obstajajo določene zakonitosti in vprašanja, na katera je dobro odgovoriti. Najprej moramo vedeti, čemu sploh delamo dogodek oz. kakšni so naši cilji.
Več vsebin
Spodaj najdete zanimive vsebine iz širokega področja delovanja agencije. S klikom na ikono se pomikate po izbranih področjih:
#DIGITAL
Segmentiranje baz podatkov in zakaj je to pomembno
Veliko smo že govorili o e-mail marketingu, v tokratnem prispevku pa se bomo posvetili...
Začetek marketinške avtomatizacije
V sklopu naših videov o avtomatizaciji marketinga smo povedali že več stvari. Tokrat pa poglejmo...
Orodja marketinške avtomatizacije
Dolgoročno gledano nam CRM sistemi (sistemi za upravljanje odnosov s strankami oz. Customer...
Kaj je marketinška avtomatizacija: Osnove
E-mail marketing že dolgo ni več samo pošiljanje e-mailov. Različna orodja za marketinško...
Analiza spletne pojavnosti
Kako pa bi se naše podjetje odrezalo na “spletnem testu”?
iPhone uporabniki – oglaševalske platforme vam sledijo! Kako to preprečiti?
Tokrat bomo govorili o Applu – konkretno o iPhone uporabnikih, interakciji z oglaševalskimi platformami in našemu brezskrbnemu brskanju po spletu in družbenih omrežjih.
Orodja, ki jih mora poznati uspešen oglaševalec
Tokrat bomo govorili o orodjih, ki jih mora oglaševalec dobro poznati, saj so ključni za uspeh digitalne oglaševalske kampanje! Najpomembnejše je poznavanje produkta ali storitve, ki jo tržimo, in seveda vas, kupcev, saj bi brez tega prodajali napačen produkt napačni ciljni skupini.
Ali se moj oglas na Facebooku prikazuje pravim ljudem?
V kolikor ste redni uporabniku Facebooka, ste v zadnjih letih zagotovo opazili, da se na vašem news feedu (zidu) pojavlja vedno več oglaševalskih vsebin. Bodo sledilci vaše Facebook strani, ki ste jih pred časom navdušili s svojo vsebino, sploh seznanjeni z novo ponudbo, če jo zgolj objavite na zidu strani, ne da bi to finančno podprli?
Google oglasi so lahko popolnoma zgrešeni!
Ste že kdaj naleteli na kak “čuden” Google oglas? Neprimeren naslov brez repa in glave?
Kaj pomeni modra značka na Facebooku?
V kolikor na Facebooku spremljate znane osebnosti ali poslovne strani večjih podjetij, ste gotovo že opazili majhno modro kljukico, ki stoji poleg imena določenih strani.
Vas YouTube oglasi motijo?
Poznamo več vrst video oglasov, kot so: skipabble, non-skippable in bumper oglasi, njihovo predvajanje pa v veliki meri določi avtor videa, ki si ga trenutno ogledujemo. Bumper oglas se zavrti izključno pred samim začetkom predvajanja videa in traja do 6 sekund, skippable in non-skippable oglasi se lahko predvajajo pred, med in po ogledu videa na YouTubu. Točen čas pojavjanja oglasov določi avtor videa.
Če mislite, da veste, kaj vse Google ve o vas, se motite!
Prav gotovo ste v preteklosti na mail prejeli Googlova obvestila o pregledu zasebnosti, v katerih vas poziva, da si uredite vaše zasebne nastavitve in vas obvešča, kateri vaši podatki se bodo shranili v Google računu.
Pripravite se na poplavo YouTube oglasov!
YouTube je (ponovno) spremenil oglasno politiko za ustvarjalce – tokrat so pripravili spremembe na področju “mid-roll” oglasov. To so oglasi, ki se predvajajo med videom, ki si ga ogledujete. Kontrolo nad tem, kje točno se pojavi oglas, ki prekine gledani video (če sploh), je imel do sedaj lastnik videa (lastnik YouTube kanala), Google pa je zdaj to kontrolo v celoti vzel v svoje roke.
So vaši oglasi na Facebooku in Instagramu zares učinkoviti?
Vas zanima, kakšen učinek ste dosegli z oglasom, ki je pripeljal potencialnega kupca na vašo spletno stran? Danes vam bom predstavil orodje, namenjeno vsem oglaševalcem na Facebooku in Instagramu. O čem pravzaprav govorimo?!
Kje vse je lahko viden naš oglas, če se odločimo za oglaševanje na Facebooku?
Morda se vam zdi današnji naslov malce nenavaden, vendar je pomembno, da se zavedamo, da Facebook še zdaleč ne ponuja več samo ene vrste oglasa – “oglaševanje na Facebooku” pa hkrati še zdaleč ne pomeni, da bo naš oglas viden zgolj in samo na Facebooku!
Kateri tip Google oglasne kampanje je primeren za vas?
Da lahko ugotovimo, kateri tip oglasne kampanje bi nam najbolj ustrezal, moramo najprej definirati cilje te kampanje. Pričakovane cilje lahko na splošno opredelimo v sledeče štiri kategorije
Kako moj računalnik ve, da kupujem novi iPhone?
V prejšnjih zapisih smo govorili o spletnih piškotkih in kako koristijo Facebooku ter Googlu, sedaj pa poglejmo, kako lahko koristijo nam!
Kako nam Google in Facebook sledita?
Vsi smo že slišali o spletnih »piškotkih«, o tem, kako nam oglaševalske platforme, kot sta Google in Facebook, sledijo in nas targetirajo z oglasi, opazujejo naše obnašanje na spletu, skrbno hranijo naše »metapodatke« (in jih delijo z drugimi oglaševalci).
Kaj pravzaprav so spletni piškotki?
Da bi razumeli, kaj piškotki počnejo in kaj pravzaprav so, poglejmo v same začetke brskanja po spletu. Internet je računalniško omrežje (povezan sistem računalnikov), na katerem gostuje veliko število dokumentov.
Firefox ponuja ponarejeno zgodovino brskanja
Firefox ponuja ponarejeno zgodovino brskanja, s katero boste prelisičili oglaševalce. Ste na strani uporabnikov ali oglaševalcev? Preverite!
Trije najbolj uporabni triki za avtomatizacijo vsebinskega marketinga
Trije najbolj uporabni triki za avtomatizacijo vsebinskega marketinga
#KOMUNIKACIJE
Je pravopis res pomeben?
Ko govorimo o pisni komunikaciji, je nadvse pomembno, da poznamo in upoštevamo slovnična pravila. Pogoste slovnične napake zelo negativno vplivajo na naš ugled, v najslabšem primeru pa nas lahko tudi stanejo posla.
Kam po royalty free fotografije?
Ko pripravljamo vsebine za naša družbena omrežja, je skoraj nujno, da jih opremimo tudi z grafikami. Tako so objave bolj privlačne, prav tako pa je bolj verjetno, da jih bodo naši sledilci opazili. Pri izbiri fotografij moramo biti pozorni, da izberemo takšne, ki so royalty free.
Na kaj moramo biti pozorni pri pripravi sporočila za javnost
Kot smo govorili že v prejšnjih zapisih, je uspešnost predstavitve našega podjetja ali izdelka v veliki meri odvisna od naše komunikacije. Seveda si želimo, da bo naša vsebina dosegla kar največ medijske izpostavitve.
Kje se lahko izboljšamo v komunikaciji na družbenih omrežjih?
Kot smo poudarjali v prejšnjih zapisih, moramo biti pri upravljanju družbenih omrežij pozorni na različne dejavnike. Kljub temu, da se nam zdi, da delamo dobro, rezultati na naših družbenih omrežjih včasih niso takšni, kot bi želeli.
Znamo izbrati najprimernejšo komunikacijsko platformo?
V prejšnjih zapisih smo govorili tem, na kaj moramo biti pozorni pri komunikaciji z našimi strankami. Kako pa vemo, katere komunikacijske platforme so za nas najboljše?
Zakaj, kako in o čem komuniciramo
Zagotovo se boste strinjali, če rečem, da so postala družbena omrežja nepogrešljiv del našega vsakdana. Četudi nismo ravno aktivni uporabniki, jih uporabljamo za iskanje informacij. Trend uporabe družbenih omrežij je nenehno v porastu, zato je za podjetja, ponudnike storitev nujno, da smo na omrežjih aktivni.
Bodite prepoznavni pri komuniciranju.
Prepričani smo, da veste, kaj je tisto, kar loči vaše podjetje od drugih. Kaj je tisto, kar nas dela prepoznavne, tisto, zaradi česar vsi povežejo naše podjetje z našim izdelkom ali storitvijo?
#MANAGEMENT
13 razlogov, zakaj potrebujete booking agencijo
13 razlogov, zakaj potrebujete booking agencijo
5 razlogov, zakaj potrebujete managerja
Imeti dobrega managerja je prav tako pomembno kot imeti dobrega glasbenika v bendu ali dobrega trenerja na igrišču. Tokrat bomo predstavili 5 razlogov, zakaj potrebujete managerja.
Kateri so ključni pogoji sponzorskega dogovora / pogodbe?
Sponzor običajno pričakuje, da bo pridobil ekskluzivnost, kar bi bilo potrebno omejiti na vsaj dva načina.
Začetek sponzorskih dogovorov
Športniki bodo oz. so pri svojih osebnih sponzorstvih omejeni s strani ekip, klubov ali morebiti svojih reprezentanc in v skladu s pravili krovnih športnih zvez. Klubi ali ekipe od svojih športnikov običajno zahtevajo, da njihova osebna sponzorstva niso v nasprotju s klubskimi oz. ekipnimi sponzorji.
Kako do osebnih sponzorstev?
Večina vrhunskih športnikov ima na razpolago samo nekaj zares vrhunskih let. Povprečje profesionalnega nogometaša je osem let, podobna doba pa definira tudi druge športe oz. poklicne športnike, zato je zelo pomembno, da pri načrtovanju osebnih sponzorskih projektov to tudi upoštevamo.
Športniki, klubi, glasbeniki, umetniki … Že imate sponzorja?
Se šport konča na igrišču, tekmovalni stezi, v dvorani …? Se koncert konča ob aplavzu zadovoljnih poslušalcev? Podobno bi se lahko vprašali tudi za vse druge umetniške predstave/performanse.
#DOGODKI
Če želite pripraviti nepozaben glasbeni program, morate dobro vedeti, kakšni so vaši cilji!
Ko razmišljamo o organizaciji dogodka, koncerta ali festivala, vedno obstajajo določene zakonitosti in vprašanja, na katera je dobro odgovoriti. Najprej moramo vedeti, čemu sploh delamo dogodek oz. kakšni so naši cilji.
Kako izvesti spletno tiskovno konferenco?
Kako izvesti spletno tiskovno konferenco?
Kako načrtovati spletno tiskovno konferenco?
Da bo profesionalno izvedena, mora biti tiskovna konferenca dobro načrtovana. Tudi spletna konferenca ima svoje prednosti. Privabimo lahko več udeležencev, tudi tiste iz zelo oddaljenih krajev, gostom pa ni treba izgubljati časa s prevozom na lokacijo.
Preselite svoj dogodek na splet!
Kako preseliti dogodek na splet in ohraniti pristno izkušnjo za obiskovalca? V letošnjem letu smo priča neverjetnemu porastu spletnih dogodkov. Zakaj je do tega prišlo, je seveda vsakomur jasno, moramo pa se zavedati, da so spletni in hibridni dogodki (tudi če odmislimo trenutne razmere) vsekakor dogodki prihodnosti.
Organizacija poslovnega dogodka – kje začeti?
Nihče ne pozna vaše organizacije bolje kot vi sami. Zakaj bi torej sploh iskali pomoč izven lastne organizacije? In če že, komu boste zaupali izvedbo?
Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev
Petrol
Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.
Primož Roglič
Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.
CEDEVITA OLIMPIJA
Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.
Ljubljanska Borza
Agencija GIG v projektu #FinancnaPismenost sodeluje na področju sponzorstev, kot snovalec digital in PR kampanj ter na področju web designa.
SK Škrlj
Podjetje SK Škrlj je specializirano na področju proizvodnje opreme za potrebe vinarstva, pivovarstva in procesne industrije. Agencija GIG to uspešno zgodbo podpira s komunikacijskimi in digitalnimi aktivnostmi.