Vsebine

Verjamemo v to, kar počnemo, zato smo pripravljeni naše izkušnje deliti z vami. Vsebine so namenjene reševanju vaših izzivov na področjih, ki jih v agenciji pokrivamo. Konkretneje pa ob kavi. Vabljeni!

Zadnja vsebina

9

Več vsebin

Spodaj najdete zanimive vsebine iz širokega področja delovanja agencije. S klikom na ikono se pomikate po izbranih področjih:

#DIGITAL

Orodja, ki jih mora poznati uspešen oglaševalec

Orodja, ki jih mora poznati uspešen oglaševalec

Tokrat bomo govorili o orodjih, ki jih mora oglaševalec dobro poznati, saj so ključni za uspeh digitalne oglaševalske kampanje! Najpomembnejše je poznavanje produkta ali storitve, ki jo tržimo, in seveda vas, kupcev, saj bi brez tega prodajali napačen produkt napačni ciljni skupini.

Ali se moj oglas na Facebooku prikazuje pravim ljudem?

Ali se moj oglas na Facebooku prikazuje pravim ljudem?

V kolikor ste redni uporabniku Facebooka, ste v zadnjih letih zagotovo opazili, da se na vašem news feedu (zidu) pojavlja vedno več oglaševalskih vsebin. Bodo sledilci vaše Facebook strani, ki ste jih pred časom navdušili s svojo vsebino, sploh seznanjeni z novo ponudbo, če jo zgolj objavite na zidu strani, ne da bi to finančno podprli?

Kaj pomeni modra značka na Facebooku?

Kaj pomeni modra značka na Facebooku?

V kolikor na Facebooku spremljate znane osebnosti ali poslovne strani večjih podjetij, ste gotovo že opazili majhno modro kljukico, ki stoji poleg imena določenih strani.

Vas YouTube oglasi motijo?

Vas YouTube oglasi motijo?

Poznamo več vrst video oglasov, kot so: skipabble, non-skippable in bumper oglasi, njihovo predvajanje pa v veliki meri določi avtor videa, ki si ga trenutno ogledujemo. Bumper oglas se zavrti izključno pred samim začetkom predvajanja videa in traja do 6 sekund, skippable in non-skippable oglasi se lahko predvajajo pred, med in po ogledu videa na YouTubu. Točen čas pojavjanja oglasov določi avtor videa.

Pripravite se na poplavo YouTube oglasov!

Pripravite se na poplavo YouTube oglasov!

YouTube je (ponovno) spremenil oglasno politiko za ustvarjalce – tokrat so pripravili spremembe na področju “mid-roll” oglasov. To so oglasi, ki se predvajajo med videom, ki si ga ogledujete. Kontrolo nad tem, kje točno se pojavi oglas, ki prekine gledani video (če sploh), je imel do sedaj lastnik videa (lastnik YouTube kanala), Google pa je zdaj to kontrolo v celoti vzel v svoje roke.

Kako nam Google in Facebook sledita?

Kako nam Google in Facebook sledita?

Vsi smo že slišali o spletnih »piškotkih«, o tem, kako nam oglaševalske platforme, kot sta Google in Facebook, sledijo in nas targetirajo z oglasi, opazujejo naše obnašanje na spletu, skrbno hranijo naše »metapodatke« (in jih delijo z drugimi oglaševalci).

Kaj pravzaprav so spletni piškotki?

Kaj pravzaprav so spletni piškotki?

Da bi razumeli, kaj piškotki počnejo in kaj pravzaprav so, poglejmo v same začetke brskanja po spletu. Internet je računalniško omrežje (povezan sistem računalnikov), na katerem gostuje veliko število dokumentov.

#KOMUNIKACIJE

Je pravopis res pomeben?

Je pravopis res pomeben?

Ko govorimo o pisni komunikaciji, je nadvse pomembno, da poznamo in upoštevamo slovnična pravila. Pogoste slovnične napake zelo negativno vplivajo na naš ugled, v najslabšem primeru pa nas lahko tudi stanejo posla.

Kam po royalty free fotografije?

Kam po royalty free fotografije?

Ko pripravljamo vsebine za naša družbena omrežja, je skoraj nujno, da jih opremimo tudi z grafikami. Tako so objave bolj privlačne, prav tako pa je bolj verjetno, da jih bodo naši sledilci opazili. Pri izbiri fotografij moramo biti pozorni, da izberemo takšne, ki so royalty free.

Zakaj, kako in o čem komuniciramo

Zakaj, kako in o čem komuniciramo

Zagotovo se boste strinjali, če rečem, da so postala družbena omrežja nepogrešljiv del našega vsakdana. Četudi nismo ravno aktivni uporabniki, jih uporabljamo za iskanje informacij. Trend uporabe družbenih omrežij je nenehno v porastu, zato je za podjetja, ponudnike storitev nujno, da smo na omrežjih aktivni.

Bodite prepoznavni pri komuniciranju.

Bodite prepoznavni pri komuniciranju.

Prepričani smo, da veste, kaj je tisto, kar loči vaše podjetje od drugih. Kaj je tisto, kar nas dela prepoznavne, tisto, zaradi česar vsi povežejo naše podjetje z našim izdelkom ali storitvijo?

#MANAGEMENT

5 razlogov, zakaj potrebujete managerja

5 razlogov, zakaj potrebujete managerja

Imeti dobrega managerja je prav tako pomembno kot imeti dobrega glasbenika v bendu ali dobrega trenerja na igrišču. Tokrat bomo predstavili 5 razlogov, zakaj potrebujete managerja.

Začetek sponzorskih dogovorov

Začetek sponzorskih dogovorov

Športniki bodo oz. so pri svojih osebnih sponzorstvih omejeni s strani ekip, klubov ali morebiti svojih reprezentanc in v skladu s pravili krovnih športnih zvez. Klubi ali ekipe od svojih športnikov običajno zahtevajo, da njihova osebna sponzorstva niso v nasprotju s klubskimi oz. ekipnimi sponzorji.

Kako do osebnih sponzorstev?

Kako do osebnih sponzorstev?

Večina vrhunskih športnikov ima na razpolago samo nekaj zares vrhunskih let. Povprečje profesionalnega nogometaša je osem let, podobna doba pa definira tudi druge športe oz. poklicne športnike, zato je zelo pomembno, da pri načrtovanju osebnih sponzorskih projektov to tudi upoštevamo.

#DOGODKI

Kako načrtovati spletno tiskovno konferenco?

Kako načrtovati spletno tiskovno konferenco?

Da bo profesionalno izvedena, mora biti tiskovna konferenca dobro načrtovana. Tudi spletna konferenca ima svoje prednosti. Privabimo lahko več udeležencev, tudi tiste iz zelo oddaljenih krajev, gostom pa ni treba izgubljati časa s prevozom na lokacijo.

Preselite svoj dogodek na splet!

Preselite svoj dogodek na splet!

Kako preseliti dogodek na splet in ohraniti pristno izkušnjo za obiskovalca? V letošnjem letu smo priča neverjetnemu porastu spletnih dogodkov. Zakaj je do tega prišlo, je seveda vsakomur jasno, moramo pa se zavedati, da so spletni in hibridni dogodki (tudi če odmislimo trenutne razmere) vsekakor dogodki prihodnosti.

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.

Ljubljanska Borza

Agencija GIG v projektu #FinancnaPismenost sodeluje na področju sponzorstev, kot snovalec digital in PR kampanj ter na področju web designa.

 

SK Škrlj

Podjetje SK Škrlj je specializirano na področju proizvodnje opreme za potrebe vinarstva, pivovarstva in procesne industrije. Agencija GIG to uspešno zgodbo podpira s komunikacijskimi in digitalnimi aktivnostmi.