Vas YouTube oglasi motijo?

Blog, Digital

Tokrat bomo govorili o YouTube video oglasih.

Poznamo več vrst video oglasov, kot so: skipabblenon-skippable in bumper oglasi, njihovo predvajanje pa v veliki meri določi avtor videa, ki si ga trenutno ogledujemo. Bumper oglas se zavrti izključno pred samim začetkom predvajanja videa in traja do 6 sekund, skippable in non-skippable oglasi se lahko predvajajo pred, med in po ogledu videa na YouTubu. Točen čas pojavjanja oglasov določi avtor videa.

Popularni posnetki (predvsem z blog vsebinami) lahko vključujejo ogromno število oglasov, ki gledani video prekinejo in gledalcu za 5-20 sekund vzamejo fokus. Tokrat govorimo o teh prekinitvah.

Danes se sprašujemo tole: Bi si raje ogledali video brez oglasnih prekinitev?

YouTube ponuja možnost ogleda vseh oglasov skupaj takoj na začetku, nato pa si lahko želeni video ogledate neprekinjeno. Ob pogostem ogledu YouTube posnetkov (ki vsebujejo oglase) vas YouTube s prijaznim sporočilom vpraša: “Group ads for fewer interruptions?” Če boste izbrali to opcijo, se bodo vsi oglasi predvajali v enem združenem delu, nato pa si boste lahko video ogledali neprekinjeno.

Na televiziji in radiu nimamo možnosti preskakovanja oglasov (razen takrat, ko vsebine gledamo s časovnim zamikom ali premaknemo kanal), zato smo kar nekako navajeni na oglasni blok (ponavadi je to čas za dolgo pot do hladilnika in nazaj), YouTube pa dojemamo kot nekakšen kanal, kjer lahko do vsebin dostopamo kadarkoli in imamo celotno kontrolo nad njenim prikazovanjem.

YouTube oglasi so vedno pogostejši, saj je kanal postal sinonim za prostor, kjer najdemo dobesedno vse informacije (od kuharskih receptur do razlag vesoljske tehnologije), zato je zelo privlačen tudi za nas, oglaševalce. Rezultat je jasen – vedno več oglasov, saj je Google (lastnik YouTuba) oglaševalcem zelo naklonjen.

Ravno zato za vas, gledalce, ponuja opcijo združevanja oglasov, nekakšen kompromis med serviranim oglasom in nemoteno vsebino.

Se vam zdi to smiselno? Bi si radi zaporedoma ogledali oglas za avto, mačjo hrano in stanovanjski kredit?

Seveda YouTube gledalcem, ki si oglasov ne želijo ogledati, ponuja tudi plačljivo opcijo YouTube Premium (za 7,19 €/mesec) – le da avtorji videa dobijo “manjši delež” tega denarja, kot bi ga dobili z umestitvijo rednih oglasov.

Vas YouTube oglasi motijo? Jih je preveč?

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.