Se šport konča na igrišču, tekmovalni stezi, v dvorani …? Se koncert konča ob aplavzu zadovoljnih poslušalcev? Podobno bi se lahko vprašali tudi za vse druge umetniške predstave/performanse.
Športniki, klubi, glasbeniki, ostali umetniki, zabavljači, vaš vpliv in dobra energija zagotovo presegata vse naštete okvirje.
Zagotovo ste že pomislili na kakšnega sponzorja – če ne drugače, se dobro sliši, voziš se v njihovem avtomobilu, nosiš njihove »fensi« obleke, družiš se z njihovimi najboljšimi strankami, tudi kakšen evro pade.
Pa veste, kaj sponzorje zanima, kaj jim lahko ponudite, kako lahko pritegnete njihovo pozornost? Za začetek mogoče tale nasvet – sponzorstvo je zagotovo več kot le logo na vaših oblačilih. V svetu zato radi rečejo: »Sponsorship is everything but the logo!«
Torej, vsak sponzor želi svoj sponzorski vložek obogatiti, ga povezati s svojimi vrednotami, poslanstvom, vizijo, želi, da ste vi njihov ambasador, da svoje vrednote preslikate oz. prenesete v sponzorjevo okolje, tako pa njegovim dodate vrednost, ki je brez vas ne more ustvariti.
Ste pomislili, da bi sponzorjem ponudili celoviti program koristi, ki jih lahko enostavno implementirajo v svoje strategije na oglaševalskem, splošno komunikacijskem, dobrodelnem oz. družbeno odgovornem in vseh ostalih področjih?
Z aktivacijo pridobite vsi. Sponzorji, ki uporabijo vse vaše vrhunske vrednote in presežke za povezavo s svojimi, ter tudi vi, saj se začne vaša podoba povezovati z zelo močnimi blagovnimi znamkami, ki vam preko sponzorske aktivacije prinesejo ogromno prepoznavnost in nove dimenzije tako osebnih kot skupnih koristi.