Kje se lahko izboljšamo v komunikaciji na družbenih omrežjih?

Blog, Komunikacije

Kot smo poudarjali v prejšnjih zapisih, moramo biti pri upravljanju družbenih omrežij pozorni na različne dejavnike. Kljub temu, da se nam zdi, da delamo dobro, rezultati na naših družbenih omrežjih včasih niso takšni, kot bi želeli. Zakaj je tako? Poglejmo, kaj najpogosteje počnemo narobe in kako lahko to izboljšamo.

Recimo, da imamo veliko vsebin, novičk, ki bi jih želeli deliti s sledilci, zato bomo objavljali zelo pogosto, tudi večkrat na dan. Vse naše objave zelo verjetno ne bodo dosegle želenega učinka. Zakaj? Če omrežja upravljamo sami, bomo zelo težko zagotovili zares kvalitetno vsebino, če bo objav preveč. Osredotočimo se na kvaliteto, ne na število objav. Tako bomo v objavah zagotovili zares najboljšo vsebino, s tem pa se nam bo izboljšal tudi engagement naših sledilcev.   

Kako izberemo najprimernejše omrežje za naše podjetje, smo govorili v prejšnjem zapisu.

Prav je, da poznamo novosti, ki se pojavljajo v digitalnem svetu, da spremljamo razvoj omrežij in pojav novih. Če želimo, jih lahko seveda tudi preizkusimo. Moramo pa se zavedati, da ni nujno, da uporabljamo prav vsa omrežja. Upravljanje omrežij zahteva sredstva, zato bodimo premišljeni pri izbiri omrežij, na katerih bomo prisotni. Spremljajmo uspešnost naših profilov na omrežjih, če vidimo, da omrežje za nas ni najbolj uporabno, svoj čas in denar raje usmerimo v druga omrežja, na katerih imamo boljše rezultate.

Pomembno je, da dobro poznamo specifike, lastnosti in možnosti, ki jih ponuja določeno omrežje.

Bolj kot poznamo značilnosti posameznega omrežja, lažje bomo vsebino prilagodili točno določenemu omrežju. Če na vseh omrežjih objavljamo isto vsebino, ne bomo dosegli želenega učinka.    

Zavedati se moramo, da se omrežja nenehno spreminjajo in razvijajo, zato je nujno, da poznamo trende. Na to moramo biti še posebej pozorni pri pripravi grafik. Poigrajmo se z velikostjo in postavitvijo grafik ali videov, pri tem pa upoštevajmo omejitve posameznega omrežja. Večina uporabnikov vsebine spremlja na pametnih telefonih, zato objave pripravimo tako, da bodo “mobile first”. Pozorni moramo biti tudi pri objavljanju video vsebin. Če objavimo dejanski video in ne zgolj YouTube povezave, bomo dosegli večji engagement. Naši sledilci bodo takšno objavo bolj verjetno delili in se nanjo odzvali.

Nič ni narobe, če na našem profilu občasno delimo tudi vsebino z drugega profila oz. strani. Pri tem moramo objave, ki jih bomo delili, seveda pametno izbrati. Tako bomo na naš profil oz. stran privabili tudi druge sledilce, s tem pa si bomo povečali bazo.

Zelo pomembno je, da smo odzivni pri komunikaciji z našimi sledilci. Če nam zastavijo vprašanje, nanj čimprej odgovorimo. Konstantna komunikacija z našimi sledilci bo povečala njihovo lojalnost, zaupanje v naše podjetje oz. blagovno znamko, poleg tega pa je tudi bolj verjetno, da bodo svojo dobro izkušnjo delili tudi z drugimi.

Menite, da bi se dalo vaše profile izboljšati? Pridite k nam na kavo, da poiščemo najboljšo pot!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.