Firefox ponuja ponarejeno zgodovino brskanja

Blog, Digital

Firefox ponuja ponarejeno zgodovino brskanja, s katero boste prelisičili oglaševalce. Ste na strani uporabnikov ali oglaševalcev? Preverite!

Orodje ‘Track THIS’ odpre kar 100 zavihkov naenkrat in uporabnika navidezno spremeni v bogataša, influencerja, sledilca trendom ali osebo, ki se pripravlja na usodni dan.

Osnovna ideja orodja Track THIS, novodobnega načina za brskanje brez beleženja zgodovine, je na hudomušen način prelisičiti oglaševalce. Track THIS odpre kar 100 zavihkov, zasnovanih tako, da vas navidezno preobrazijo v izbrano osebo. Postanete lahko nesramno bogati, influencerji, sledilci trendom ali oseba, ki se pripravlja na usodni dan. S tem bo vaša zgodovina brskanja depersonalizirana in prirejena tako, da vas oglaševalci ne bodo mogli doseči s ciljanimi oglasi.

Vaša zgodovina brskanja dejansko ne bo vaša – v internetnem prostoru boste postali ena izmed izbranih osebnosti. Track THIS so z namenom promocije najnovejšega brskalnika ‘Firefox Quantum’ razvili hudomušni internetni studii in Mozilin Firefox. Daniel Greenberg, direktor oddelka za strategijo in distribucijo, poudarja, da so želeli ustvariti nekaj, s čimer bodo lahko uporabniki ponovno prevzeli nadzor.

Uporabniki spleta pogosto uporabljajo razne »ad blockerje«, ki blokirajo »pop-up« oglase spletnih strani, in »pixel blockerje«. Če ste redoljuben uporabnik omenjenih blockerjev, uporaba Track THIS ne bo pretirano vplivala na vašo uporabniško izkušnjo. Uporabniki orodja imajo z njim različne izkušnje. Greenberg je izbral osebnost ‘influencer’ in kar sedem dni prejemal oglase, ki niso bili niti malo povezani z njim – oglase za ženska oblačila, ličila, nego kože – oglase za produkte, za katere se na spletu ni nikoli zanimal. Greenberg pravi, da je že od nekdaj fasciniran nad idejo, da preko oglasov na nek način prevzemamo druge osebnosti in se na internetu pretvarjamo, da smo nekdo drug.

Ljudje smo empatična bitja in se nam zdi zabavno, ko imamo možnost vstopiti v misli nekoga drugega. Čeprav nas Track THIS zabava s prevzemanjem drugih osebnosti, je njegov osnovni namen še vedno neke vrste samoobramba. Z uporabo orodja se v boju proti podjetjem, ki ves čas potihoma spremljajo, kaj počnemo, počutimo vsaj malo močnejše.

Vas zanima več? Pridite k nam na kavo!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.