Zagotovo ste se že vprašali, ali sploh potrebujete bookerja. Obstaja najmanj 13 srečnih razlogov, zakaj je odgovor „da“!
1. Prihranite čas pri iskanju naročnikov
Dobra agencija ima namreč široko bazo kontaktov, ki jo sproti dopolnjuje in osvežuje.
2. Izboljšajte odzivnost
Ne glede na to, kako organizirani ste, smo vedno korak pred vami. To je naše primarno delo, organizatorjem in naročnikom pa smo na voljo tudi takrat, ko jim vi niste. Dobra agencija je na pravem mestu ob pravem času.
3. Spremljajte konkurenco
Večje agencije sodelujemo s številnimi glasbenimi imeni. Poleg izkušenj, znanja in informacij, ki jih imamo, tudi dobro poznamo vašo konkurenco in zato lažje svetujemo na vaši glasbeni poti.
4. Izognite se birokraciji
V agenciji skrbimo za vse pravno-formalne zadeve – vaš nastop zavarujemo s pogodbo in skrbimo za pravočasno plačilo oziroma morebitno izterjavo honorarja ter pravne spore.
5. Vse na enem mestu
Agencije nudimo še dodatne možnosti sodelovanja – od medijske podpore, produkcije singlov in videospotov do najema prostorov za vaje. Poslužujemo se tudi digitalnih orodij, ki nam omogočajo optimizacijo časa in dostop do zelo uporabnih analitičnih podatkov. Glasbeniki navadno nimajo dovolj časa, znanja in tudi sredstev za uporabo tovrstnih licenčnih orodij.
6. Zmešnjava pri terminih
Naj bodo vaša edina skrb odlično izvedeni glasbeni nastopi in ne zmešnjava v koledarju, ko vas za isti termin kliče več različnih organizatorjev.
7. Več glav več ve
Vsekakor lahko pričakujete boljše rezultate, če se bo z iskanjem lokacij za vaše nastope ukvarjalo več oseb. Agencije imamo več zaposlenih in delo razdeljeno po segmentih, zato vas lahko v krajšem času ponudimo večjemu številu organizatorjev.
8. Določanje cene
V sodelovanju z managerjem vam lahko v agenciji svetujemo pri določanju realnih honorarjev za nastop, pri tem pa upoštevamo različne dejavnike v glasbenem svetu.
9. Razbremenitev organizatorja
Agencija skrbi, da so izpolnjene tehnične in promocijske zahteve, še preden organizator za to prosi, kar naredi dober vtis na naročnike in prihrani nepotreben čas.
10. Sledite svojim ciljem
Medtem ko manager skupaj z vami določi vaše realne mesečne, letne ali dolgoročne cilje, je naloga dobrega bookerja, da jih tudi uresniči.
11. Pomoč pred, med in po nastopu
Da se lahko na lokaciji posvetite le glasbi in svojemu nastopu, bo ostale skrbi prevzel predstavnik agencije, ki morda že med vašim nastopom zgradi dober odnos z organizatorjem in se dogovori že za naslednje sodelovanje.
12. Negovanje odnosov
Dan po nastopu, ko ste vi še v globokem spancu, predstavnik agencije stopi v kontakt z organizatorjem in pridobi informacije tudi iz drugega zornega kota, izpod odra …
13. Pohvalite se!
Bookernaročniku veliko lažje predstavi vaše sposobnosti, uspehe, prednosti in vrline. Pohvala namreč povsem drugače zveni s strani tretje osebe, iz tega razloga booker tudi lažje zagovarja vašo želeno ceno.