Kaj je marketinška avtomatizacija: Osnove

Blog, Digital

E-mail marketing že dolgo ni več samo pošiljanje e-mailov. Različna orodja za marketinško avtomatizacijo nam danes pomagajo pri obvladovanju večjega števila naših kontaktov in učinkovitemu odnosu do kontaktov. Avtomatizacija marketinških procesov je danes skoraj nepogrešljiv del večjih in tudi manjših podjetij.

Na kakšen način se uporablja avtomatizacija mailinga?

Orodja za marketinško avtomatizacijo nam pomagajo, da na pregleden način upravljamo s podatki in rezultati ter beležimo vse aktivnosti kontaktov. Strankam lahko pošiljamo avtomatizirana sporočila, ki so vezana na e-pošto, spletno stran, družbena omrežja, SMS/MMS sporočila.

Kontakte lahko ovrednotimo in spremljamo glede na udeležbo, lahko jih nagrajujemo, segmentiramo, uporabljamo personalizacijo, spremljamo njihovo obnašanje. Glede na vsa njihova dejanja jim z avtomatiziranimi pravili, ki smo jih postavili sami znotraj sistema ali po predlogah, dajemo primerno vsebino 

V sistemih za avtomatizacijo marketinga je z dobro in pravilno nastavljenimi pravili možnost človeških napak manjša. Ne more se zgoditi, da bi npr. pozabili poslati zahvalno sporočilo kupcu za zaključen nakup v naši spletni trgovini. Avtomatizacija sistema nam omogoča enostavno upravljanje ponavljajočih procesov v marketingu.

Predloge za enostavno uporabo avtomatizacij

Za lažje upravljanje in postavitev avtomatizacij imajo orodja vnaprej pripravljene predloge za nekatere specifične in večkrat uporabljene procese. Tu najdemo osnutke za različne verzije kampanj, vnaprej postavljene strukture avtomatizacij, narejene predloge vpisnih obrazcev in pristajalnih strani, vse pa lahko seveda postavljamo tudi sami ter tako prilagajamo željam in potrebam.  

Prodajni proces skozi marketing automation

Z orodji za marketinško avtomatizacijo si podjetje pomaga skozi prodajni proces, ko iz neznanca ustvarja svojega bodočega kupca.

  1. Pridobivanje obiskovalcev našega spletnega mesta
  2. Generiranje kontaktov skozi kanale
  3. Negovanje kontaktov
  4. Prodaja

Neznanec postane naš kontakt takoj, ko sprejmenaše piškotke in s tem pristane v naši bazi kontaktov.  Od tu naprej se beleži vsak njegov korak in avtomatizacije se začnejo. Tako se delo e-mail marketinga v podjetjih vedno bolj poenostavlja. Porabimo manj časa in manj denarja za več kontaktov in več dobička. Cilj je prodaja.

Vsekakor, v kolikor bi želeli pomoč ali nasvet, se oglasite v naši agenciji in pomagali vam bomo do najboljših rezultatov.

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.