Prepričani smo, da veste, kaj je tisto, kar loči vaše podjetje od drugih. Kaj je tisto, kar nas dela prepoznavne, tisto, zaradi česar vsi povežejo naše podjetje z našim izdelkom ali storitvijo? V zasnovo logotipa, oblikovanje vizije, prodajne strategije vložimo precej časa – zakaj ne bi tega storili tudi pri komunikaciji?
Omenili smo, da je prostor na družbenih omrežjih nasičen z vsebinami. Ne bi bilo fino, da bi naši sledilci že na daleč prepoznali našo objavo?
Kot smo omenili že v prejšnjem blogu, je ključno, da za komuniciranje na družbenih omrežjih oblikujemo komunikacijsko strategijo in se je tudi držimo. Bolj kot bo naša strategija razdelana, prepoznavnejši bo naš način komuniciranja. Glede na to, da je na družbenih omrežjih neskončno različnih vsebin, je pomembno, da smo po našem načinu komuniciranja prepoznavni, saj nas bodo naši sledilci tako lažje opazili. Imejmo v mislih, da želimo z objavami doseči stik z našo ciljno skupino.
Pri pripravi vsebin moramo razmisliti o tem, čemu so namenjene, saj je od tega odvisno tudi, kako bodo objave dejansko izgledale. Prav tako jih moramo prilagoditi specifičnemu omrežju. Ko se lotimo priprave besedil za naše objave, se vprašajmo, kako bomo nagovarjali naše sledilce. Jih bomo nagovarjali posamezno, tikali? Če želimo, da je naše komuniciranje prepoznavno, je smiselno, da se v objavah držimo enotnega načina komuniciranja. Določimo obliko objave in se je tudi držimo.
Pri zasnovi besedila za posamezno objavo imejmo v mislih, kaj je naš cilj. Če želimo spodbuditi engagament, lahko sledilce pozovemo k sodelovanju – uporabili bomo torej call-to-action.
Ves čas se držimo tega, kaj in kako želimo kot podjetje komunicirati.
Temu prilagodimo tudi ton komunikacije. Če se naše podjetje ukvarja s prodajo otroških igral, naše objave ne bodo dosegle svojega namena, če bodo pretirano resne in uradne.
Tona komunikacije, ki ga zastavimo, se držimo na vseh omrežjih, na katerih smo prisotni, ostale elemente pa prilagajamo. Dolžino objave lahko določimo glede na posamezno omrežje, prav tako lahko prilagodimo uporabo emotikonov. Ta je v prvi vrsti povezana z vsebinami, ki jih komuniciramo – če gre za sproščene in zabavne vsebine, jih uporabimo več, v nasprotnem primeru manj.
Tudi pri tem smo pozorni, da je količina emotikonov primerna glede na omrežje, na katerem objavljamo. Pri pripravi objav moramo razmisliti tudi o uporabi drugih elementov. Če bomo uporabili fotografije, ne smemo pozabiti na navedbo avtorjev, lahko pa si fotografijo prenesemo s spletnih platform. Če se nam zdi smiselno, lahko objavam dodamo tudi infografike.
Pri pripravi besedil ne moremo mimo pravopisnih pravil. Objave, ki so polne slovničnih napak, odražajo neznanje in površnost – nikakor ne želimo, da je to odraz našega podjetja, kajne? Pripravo vsebin zaupajmo nekomu, ki mu slovenski jezik ni španska vas. S tonom komuniciranja se lahko poigravamo, z vejicami in velikimi začetnicami ne.