Kaj pomeni modra značka na Facebooku?

Blog, Digital

V kolikor na Facebooku spremljate znane osebnosti ali poslovne strani večjih podjetij, ste gotovo že opazili majhno modro kljukico, ki stoji poleg imena določenih strani.

Kaj takšna “potrditvena značka” pravzaprav pomeni?

Modra kljukica ob imenu strani označuje in zagotavlja, da gre za avtentično stran določene blagovne znamke, podjetja ali javne osebnosti. Javnosti jasno sporoča, da gre za zaupanja vredno stran, preverjeno s strani Facebooka.

Zakaj je značka pomembna? Javne osebnosti in blagovne znamke z visokim številom privržencev so pogosto izpostavljene prevaram identitete. Facebook je lahko natrpan s številnimi neuradnimi stranmi privržencev določene znane osebnosti ali produkta. Ti v svoji komunikaciji pogosto zavzamejo pozo predstavljanja blagovne znamke ali osebnosti oziroma morda ne dajo jasno vedeti, da njihova stran ni uradna, ampak zgolj združuje ljudi z določenim interesom. 

Značka ob imenu zagotavlja, da gre za dejanski stik z osebo, ki je zadolžena za zastopanje osebnosti, podjetja ali blagovne znamke v javnosti. 

Proces pridobitve modre značke je preprost, glavno vlogo pri tem, ali si vaša stran značko zasluži ali pač ne, pa bo odigral kar Facebookov algoritem sam. 

Vseeno pa si možnosti precej povečate, če vaša stran ustreza naslednjim pogojem: 

• stran predstavlja dejansko osebo oz. registrirano podjetje in jo upravljajo njeni zakoniti zastopniki, 
• stran vsebuje opis, profilno sliko in objave, 
• stran mora predstavljati dobro poznano blagovno znamko ali osebo, ki se pojavlja v različnih virih novic (v verodostojnih medijih). 

Značka prinaša neke vrste ugled v očeh uporabnikov, saj vašo stran postavi nad vašo konkurenco, ki te značke nima.  Zavedati se moramo, da so omenjene značke namenjene predvsem dobro poznanim stranem in profilom, ki jih uporabniki pogosto iščejo. Četudi vaša stran še nima potrditvene značke, to ne pomeni, da v očeh javnosti ne deluje kredibilno. To dosežemo z relevantnimi objavami, izpolnjenimi informacijami o strani in povezavami na osnovno spletno stran.

Pridite k nam na kavo!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.