Vas zanima, kakšen učinek ste dosegli z oglasom, ki je pripeljal potencialnega kupca na vašo spletno stran?
Danes vam bom predstavil orodje, namenjeno vsem oglaševalcem na Facebooku in Instagramu. O čem pravzaprav govorimo?!
Facebook Pixel je orodje, ki nam omogoča merjenje učinkovitosti našega oglaševanja na Facebooku, to pa počne tako, da sledi in beleži določene poteze, ki jih posamezniki opravijo na naši spletni strani.
Pa pojdimo po vrsti. Vse se prične v našem središču za oglaševanje (ads manager ali business manager), torej na platformi, v kateri kreiramo naše oglase. V njej hitro najdemo opcijo Ustvari Pixel. Ko ga ustvarimo in poimenujemo, je čas, da kodo piksla “vstavimo” v izvorno kodo naše spletne strani ter podrobno nastavimo, katerim dejanjem na strani naj pravzaprav sledi. Ta novi “pomočnik” bo od sedaj naprej naš najboljši prijatelj pri Facebook oglaševanju, saj bo spremljal obnašanje vsakega obiskovalca, ki ga je na našo spletno stran privabil določen Facebook oglas.
Uporabnik bo torej:
1. kliknil na ponujen oglas na svoji časovnici in tako pristal na naši spletni strani,
2. brskal po spletni trgovini na naši strani,
3. dodal izdelek v košarico ter
4. opravil nakup.
Zgodila se je torej konverzija – ravnanje, ki smo ga z oglasom želeli doseči. Dobro nastavljen Facebook Pixel, ki je sedaj pomemben del naše spletne strani, bo natančno beležil, do katerega omenjenega koraka je posameznik prišel, informacijo o tem pa bo sporočil Facebooku.
Ko bo Facebook zbral določeno število ravnanj naših obiskovalcev, bo lahko prepoznal njihove značilnosti ter jih povezal s specifičnimi ravnanji na naši strani, na podlagi teh pa bo naš oglas v naslednjih dneh kampanje lahko prikazan ljudem s podobnimi interesi in značilnostmi. To bo zelo povečalo učinkovitost našega oglasa, saj bo od zdaj naprej prikazan osebam, za katere obstaja večja verjetnost, da se bodo nanj odzvali.
Informacije, ki jih bo Pixel zbral, vam bodo na voljo tudi v prihodnjih kampanjah. S tem boste ustvarili občinstvo po svoji meri in že v začetku kampanje ciljno usmerili vaš oglaševalski budžet v to občinstvo, hkrati pa boste lahko ponovno dosegli uporabnika, ki ob zadnjem obisku ni dokončal nakupa in je pustil artikle v košarici.
Facebook Pixel je vsekakor izjemno uporabno orodje, ki nam lahko močno olajša analiziranje naše ciljne publike. V primeru, da ga znamo primerno nastaviti, gre za (kot rečeno) vašega najboljšega prijatelja pri Facebook oglaševanju. Torej – spoznali smo osnove orodja, s katerim lahko spremljamo učinkovitost vaših oglasov