Kam po royalty free fotografije?

Blog, Komunikacije

Ko pripravljamo vsebine za naša družbena omrežja, je skoraj nujno, da jih opremimo tudi z grafikami. Tako so objave bolj privlačne, prav tako pa je bolj verjetno, da jih bodo naši sledilci opazili. Pri izbiri fotografij moramo biti pozorni, da izberemo takšne, ki so royalty free. Če pa se odločimo za avtorsko zaščitene, moramo avtorja nujno tudi navesti.

Kaj pomeni, da je fotografija royalty free?

Fotografijam, ki niso avtorsko zaščitene, pravimo royalty free fotografije. Na voljo so pod licenco Creative Commons Zero oz. CC0. To pomeni, da se je avtor dela odpovedal svojim avtorskim pravicam. Takšne fotografije lahko uporabljamo tako za osebno rabo kot tudi v komercialne namene, dovoljenja avtorja pa za to ne potrebujemo.

Pazimo, da so fotografije v formatu, ki je primeren za naše omrežje. Če je potrebno, jih lahko tudi obrežemo.

Danes si bomo pogledali nekaj spletnih platform, na katerih najdemo royalty free fotografije.

Pexels

Pexels je zelo uporabna platforma, saj omogoča preprosto iskanje po različnih kategorijah fotografij. Temo, ki nas zanima, preprosto vpišemo v iskalno okence. Odpre se nam seznam fotografij, ki jih lahko nato prenesemo in uporabimo v naši objavi. Pri vsaki fotografiji lahko pogledamo tudi informacije o velikosti in resoluciji. Spremljamo lahko tudi leaderboard, na katerem vidimo, katere fotografije so si uporabniki največkrat ogledali. Pexels ponuja tudi free royalty videe.

StockSnap.io

Na platformi StockSnap.io lahko izbiramo med mnogo visokoresolucijskimi fotografijami. Tudi po tej platformi lahko želene fotografije poiščemo z vpisom teme v iskalno okence. Ko izberemo fotografijo za prenos, se nam prikažejo podrobnosti o velikosti in resoluciji, prav tako pa lahko vidimo, koliko ljudi si je fotografijo že preneslo. Fotografijo lahko shranimo med priljubljene, na voljo pa je tudi urejevalnik, v katerem lahko fotografijo obrežemo, prilagodimo svetlost ali dodamo kakšen napis. Nato si fotografijo preprosto prenesemo in že je pripravljena za našo objavo.

Pixabay

Pixabay poleg fotografij ponuja tudi ilustracije, grafike v vektorski obliki, videe in glasbo, ki si jih lahko brezplačno prenesemo. Ogledamo si lahko tudi podatke o številu ogledov in prenosov, o dimenzijah in pri nekaterih fotografijah celo o specifikacijah fotoaparata, s katerim je bila posneta fotografija.

Unsplash

Širok nabor fotografij ponuja tudi Unsplash. V iskalno okence preprosto vpišemo temo, ki nas zanima, lahko pa seveda izbiramo tudi po kategorijah. Pri vsaki fotografiji so na voljo tudi informacije o številu ogledov in prenosov, ogledamo si lahko tudi dimenzije in pri nekaterih specifikacije fotoaparata. Unsplash ponuja izbiro postavitve, tako da lahko že takoj označimo format, ki ga želimo, prav tako pa lahko označimo ločen prikaz barvnih in črnobelih fotografij.

Reshot

Na prvi pogled se mogoče zdi, da Reshot ponuja manjši nabor fotografij, kljub temu pa je lahko ta platforma prava izbira, če iščemo malce manj generične fotografije. Izbiramo lahko med različnimi kategorijami, pri vseh pa so navedene tudi dimenzije.

Freestocks.org

Če se nam zdi, da še vedno nismo našli tiste prave fotografije, lahko pobrskamo tudi po Freestocks.org. Nabor fotografij je manjši kot pri drugih platformah, fotografije pa so tudi tu razdeljene v kategorije, brskanje pa nam olajša tudi iskalno okence.

Tako, sprehodili smo se čez top platforme za royalty free fotografije, sedaj pa nas čaka le še izbira tiste prave in naša objava bo popolna!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.