Zakaj, kako in o čem komuniciramo

Blog, Komunikacije

Zagotovo se boste strinjali, če rečem, da so postala družbena omrežja nepogrešljiv del našega vsakdana. Četudi nismo ravno aktivni uporabniki, jih uporabljamo za iskanje informacij. Trend uporabe družbenih omrežij je nenehno v porastu, zato je za podjetja, ponudnike storitev nujno, da smo na omrežjih aktivni. Z uporabo družbenih omrežij povečamo prepoznavnost naše blagovne znamke, naše dejavnosti, prav tako pa s sledilci ustvarjamo skupnost. O uporabi družbenih omrežij v marketinške namene smo govorili že v drugih blogih, sedaj pa se bomo osredotočili na to, kako zasnovati kar najučinkovitejšo komunikacijsko strategijo za naš namen.

Preden se lotimo priprave dejanske vsebine za našo stran oz. profil, nas čaka precej dela. Kot to velja za zasnovo oglaševalske kampanje, je tudi pri zasnovi komunikacijske strategije nujno, da zelo dobro poznamo našo ciljno skupino – od tega je namreč odvisna celotna komunikacija. Razmisliti moramo, kaj želimo z našo komunikacijo doseči – je naš cilj graditi skupnost, povečati prepoznavnost blagovne znamke, ljudi privabiti na našo spletno stran, prodati izdelek?

Pomembno je, da pred oblikovanjem strategije odgovorimo na čim več vprašanj, saj bomo tako lažje izbrali primeren način komunikacije z našimi sledilci. Objavljanje na družbenih omrežjih naj ne bo samo sebi namen, potrudimo se, da izkoristimo možnosti, ki nam jih omrežja ponujajo.

Glede na to, da obiskanost družbenih omrežij narašča, ni presenetljivo, da so ta nasičena z vsebino. Ravno zato se moramo še toliko bolj potruditi, da bo naša vsebina izstopala. Pri tem pa imejmo seveda v mislih cilje, ki smo jih zastavili.

Pomembno je, da ne “zaspimo” – potrudimo se, da bodo naše objave redne in da bomo odzivni pri komunikaciji z našimi sledilci. Če z objavo spodbudimo razpravo, sledilci pa nas v komentarjih nekaj sprašujejo, ni ravno na mestu, da na vprašanja ne odgovorimo, kajne? Ves čas moramo imeti v mislih, da bodo sledilci bolj verjetno spremljali naše objave, če jim bomo zanimivo vsebino ponudili na način, ki jim je blizu. Potrudimo se, da imajo naše objave zgodbo. Objave, ki so namenjene zgolj prodaji izdelka, bodo manj uspešne. Bolj učinkovito bo, če se izognemo direktnemu nagovarjanju k nakupu – poiščimo način, kako okoli izdelka zgraditi zgodbo.

Četudi smo pred zasnovo komunikacijske strategije odgovorili na vsa vprašanja, se moramo zavedati, da je komunikacija na družbenih omrežjih živa, zato redno spremljajmo odziv na naše objave, interese sledilcev in se nanje odzivajmo. S premišljeno komunikacijsko strategijo lahko zgradimo skupnost, znotraj katere bomo z našimi sledilci (ki so hkrati tudi naši potencialni kupci) vzpostavili pristen stik, s tem pa bomo okrepili zaupanje v našo blagovno znamko. Pomembno je, da se zavedamo, kako velik vpliv ima način komunikacije na odnos sledilcev do našega podjetja. Nihče ne mara monotonega in neosebnega komuniciranja, se strinjate?

Želite zasnovati uspešno komunikacijsko strategijo? Pridite k nam na kavo!

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.