Začetek marketinške avtomatizacije

Blog, Digital

V sklopu naših videov o avtomatizaciji marketinga smo povedali že več stvari. Tokrat pa poglejmo še, kako in kje začeti.

Kako izbrati orodje za e-mail marketing?

Že na začetku moramo natančno opredeliti, za kaj bi želeli orodje uporabljati. Dobro je preučiti različne pakete in funkcionalnosti, ki jih ponujajo. Je smiselno porabiti takšno vsoto denarja za določene pakete oz. ali to sploh potrebujemo?

Kako začeti?

Če nismo prepričani, kako bi začeli, je najboljši način, da se najprej lotimo osnovnih zadev in jih kasneje nadgrajujemo – vzporedno z našim znanjem. To bi v našem primeru pomenilo, da najprej zakupimo osnovni paket, s katerim postavimo vse, kar potrebujemo za začetek (uredimo baze in se naučimo uporabljati osnovna orodja). Stvari namreč postanejo enostavne šele takrat, ko se jih naučimo. Po uspešnem začetku bomo kmalu videli, kaj še potrebujemo in kaj lahko nadgradimo. Seveda je pri tem pomemben še finančni vložek, ki se z velikostjo baze kontaktov in paketa občutno veča. Vprašati se moramo, kaj je finančno smiselno.

Kaj pa GDPR?

Pridobivanje novih kontaktov preko digitalnih kanalov prinese še upravljanje z uredbo o varovanju osebnih podatkov (GDPR).

GDPR (General Data Protection Regulation) je Splošna uredba EU o varstvu podatkov, v kateri so določena pravila o varstvu osebnih podatkov.    

Od vsakega kontakta potrebujemo soglasje, da se strinja z našo obdelavo podatkov in vpisom v našo bazo. Moramo ga seznaniti s splošnimi pogoji in varstvom osebnih podatkov ter mu omogočiti odjavo, če se želi izpisati iz baze (in to tudi upoštevati).

Nasvet 

V kolikor smo v postavljanju sistemov za marketinško avtomatizacijo začetniki, je predvsem na začetku dobrodošla pomoč strokovnjakov oz. večje ekipe. Skupaj z izkušenimi strokovnjaki lahko preverimo, kakšne so možnosti in potrebe, natančno opredelimo marketinško strategijo ter poiščemo najbolj optimalno rešitev za naš bodoči marketing automation sistem.

Vabimo vas, da skupaj ustvarimo vašo prihodnost.

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.