#Komunikacije

Učinkovito komuniciranje je nepogrešljiv košček v mozaiku uspešnega podjetja. Da bomo dosegli cilje, se moramo komuniciranja lotiti premišljeno.

7

Kako vas lahko pri tem podpremo?

Skupaj z vami bomo oblikovali načrt učinkovite komunikacije in poiskali najustreznejšo pot do zadanih ciljev. Poskrbeli bomo za pravo kombinacijo oglaševanja preko različnih komunikacijskih kanalov – radia, televizije, v digitalnih medijih in drugod. Načrtovali bomo odnose z mediji in novinarji, poskrbeli za pripravo oglaševalskih akcij in pojavnost na spletu ter za strateško načrtovanje.

Komuniciramo s (potencialnimi) strankami, naročniki, partnerji, sodelavci – vsemi, to pa ne pomeni, da z vsemi komuniciramo na enak način. Izziv je pogosto v tem, da poiščemo pravi način, pot, preko katere bo naša komunikacija dosegla namen. Najprej se moramo seveda vprašati, kaj sploh želimo s komunikacijo doseči. Cilji so lahko drugačni, skupni imenovalec vsem pa je to, da želimo z učinkovito komunikacijo doseči ciljne publike, opozoriti nase, privabiti pozornost. Zelo pomembno je, da je komunikacija premišljena, načrtovana, saj po isti poti ne bomo dosegli vseh ciljnih publik.

Se tipkamo …

Komunikacijska strategija

Komunikacijska strategija je oblikovana z namenom doseganja identificiranih ciljev. Predvideva izvajanje komunikacijskih aktivnosti in oblikovanje načrta komunikacije skozi primerne komunikacijske kanale. Uspešna in učinkovita komunikacijska strategija temelji na identificiranih ciljnih skupinah, ki se jim prilagodi izbira zanje najustreznejših komunikacijskih kanalov.

Odnosi z javnostmi

Zagotovimo dosledno, strokovno in skrbno izvajanje mesečne PR aktivnosti, spremljamo objave in medije ter spodbujamo medijsko pozornost. Poskrbimo za pisanje medijskih sporočil in pošiljanje novic po medijski adremi, spletnih portalih itd., izvedemo follow-up po medijih za objave, sprotno obveščamo medije in jim posredujemo potrebne materiale ter se dogovarjamo za uredniške objave.

Vodenje družbenih omrežjih

V sklopu vodenja družbenih omrežij pripravimo in izvedemo terminski plan objav, zasnovan v skladu z naročnikovimi vsebinami. Pripravimo komunikacijska besedila za objave in zagotovimo grafično oblikovanje. Poskrbimo za moderiranje komentarjev in odgovarjanje na direktna sporočila – z namenom doseganja pričakovanih rezultatov komunikacijske strategije.

Celostna grafična podoba

Z usklajeno celostno grafično podobo boste učinkovito komunicirali vrednote svoje blagovne znamke – ponujamo široko paleto oblikovanja, ki ga je mogoče uporabiti v vseh komunikacijah vašega podjetja – od izdelave logotipa, spletne strani, vizitk in dopisov do brošur in predstavitev.

Marketinška avtomatizacija

Z namenom pridobivanja kontaktov (LeadGen) se na naročnikovi spletni strani namesti pristajalna stran s spletnim obrazcem, za potrebe mailing kampanj zagotovimo grafično oblikovanje in pripravo tekstov, za potrebe avtomatizacijskega orodja pa pripravimo strategijo pošiljanja mailingov in postavimo točkovalni sistem. Oznake pripravimo glede na segmentacijo baz, kreiramo sosledja elektronskih sporočil, nato pa potencialne stranke segmentiramo.

Medijski zakup

Z namenom zagotavljanja visoke pojavnosti v različnih medijih pripravimo načrt za dodatno izpostavitev na spletu in v tisku, izbrane medije pa določimo v skladu z identificiranimi ciljnimi skupinami. Za umestitev informacije v medije (preko plačljivih vsebin/zakupa medija) oblikujemo posebno oglasno sporočilo, v katerem izpostavimo ključne komunikacijske poudarke.

Produkcija

Naša ekipa strokovnjakov je specializirana za ustvarjanje privlačnih in učinkovitih vsebin za vse vrste medijev, vključno s pripravo SEO člankov ter televizijskih in radijskih oglasov. Ne glede na to, ali želite povečati prodajo ali zgraditi prepoznavnost blagovne znamke, imamo orodja in znanje, ki vam bodo pomagali doseči vaše cilje.

OOH

V skladu s cilji opredelimo zasnovo in zagotovimo grafično oblikovanje oglasnih materialov, svetujemo pri izbiri pravega oglaševalskega miksa (plakati, avtobusi ipd.). Opredelimo optimalen načrt zakupa oglasnega prostora ter po potrebi prevzamemo izvedbo celotnega oglaševanja – od zasnove do vzpostavitve.

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.

Ljubljanska Borza

Agencija GIG v projektu #FinancnaPismenost sodeluje na področju sponzorstev, kot snovalec digital in PR kampanj ter na področju web designa.

 

SK Škrlj

Podjetje SK Škrlj je specializirano na področju proizvodnje opreme za potrebe vinarstva, pivovarstva in procesne industrije. Agencija GIG to uspešno zgodbo podpira s komunikacijskimi in digitalnimi aktivnostmi.

 

Ne spreglejte

V Agenciji GIG smo predani komunikacijskim rešitvam in digitalnemu marketingu. Želimo oblikovati najboljšo prilagojeno komunikacijsko kampanjo ter rešitev, ki si jo zaslužite! Smo partner, ki mu lahko zaupate tako pri tradicionalnih komunikacijskih in uredniških vsebinah kot pri vstopu v brezmejen in spremenljiv svet digitalnega oglaševanja ter družbenih omrežij. Uspešne zgodbe na področju komunikacij, digitalnega marketinga in dogodkov z naročniki sooblikujemo že od leta 2013.