#Management

Področje managementa zahteva celovit strateški pristop, usmerjen v učinkovito trženje blagovne znamke. Oblikujemo natančen management plan v skladu s cilji in specifikami projekta. 

7
Management
Management

Management plan za prihodnost

Ključ do uspeha so jasno zastavljeni cilji in pot, ki nas bo pripeljala do želenih rezultatov. Ko bomo jasno vedeli, kaj želimo, bomo cilje opredelili v S.M.A.R.T. obliki. Tako zastavljeni cilji nam omogočajo sanje spremeniti v načrt z merljivimi rezultati in rokom izvedbe. Sledi izvedbena faza, ki zahteva konstantno vodenje projekta in iskanje priložnosti za dosego ciljev.

V praksi to pomeni, da skupaj pripravimo spletni dokument, v katerega cilje tudi zapišemo. Opredelimo potrebne korake in jih časovno umestimo v operativni plan dela. Ne glede na to, da je strateško načrtovanje prihodnosti velikokrat zamudno, se bo čas, ki ga namenimo razmisleku, zelo obrestoval. Jasno je, da vas, vašega podjetja ali blagovne znamke nihče ne pozna bolje od vas samih. Kljub temu vas lahko s pravimi vprašanji in sistemskim pristopom vodimo do želenih ciljev, vi pa se posvetite tistemu delu, ki vas najbolj osrečuje.

Uskladimo urnike …

Upravljanje blagovnih znamk

Blagovna znamka je tisto nekaj neotipljivega, zaradi česar ste magnet za svoje stranke. Ne glede na to, ali gre za imidž rock zvezdnika ali za preprost izdelek za vsakdanjo uporabo, vam dobro grajena blagovna znamka omogoča, da si zagotovite zveste oboževalce, ki bodo za vas oz. za vaše izdelke pripravljeni plačati več. Z vami poiščemo ključne konkurenčne prednosti, ki jih ponujate. Opredelimo ciljno publiko in komunikacijske kanale, preko katerih nagovarjamo vaše stranke. Pripravimo besedila in vsebine, ki poudarjajo ključne prednosti, vse skupaj pa prepletemo v zgodbe, ki z vašimi strankami ustvarjajo močne čustvene vezi.

Sponzorstva

Sponzorstvo brez aktivacije je donacija! Aktivacijo sponzorstva lahko podpremo (idejno in izvedbeno) na vseh segmentih (ATL / BTL / PR & CSR / Sales). Poskrbimo za izpostavitev v promocijskih materialih in aktivacijo partnerskih možnosti za pridobivanje novih kupcev/strank ter aktivacije partnerskih ponudb. Pripravimo VIP hospitality na dogodkih, presenečenja za obiskovalce, načrtujemo tiskovne konference in se dogovarjamo za uredniške objave – zagotovimo oglaševanje na družbenih omrežjih in spletnih straneh, OOH, TV in radio media, izpostavljenost na medijskem in oglasnem področju.

Ponosni smo na uspešne zgodbe naših partnerjev

Petrol

Petrol Ticket je uveljavljen posrednik vstopnic za prireditve in dogodke. Agencija GIG soustvarja uspešno zgodbo Petrol Ticket s pripravo ticketinga in zasnovo digital in social kampanj.

Primož Roglič

Primož je del svetovnega elitnega vrha, s svojimi uspehi pa premika meje dosedanjih slovenskih dosežkov v kolesarstvu. Agencija GIG je zgodbo enega izmed največjih slovenskih športnih imen podprla na področju zasnove sponzorskega koncepta.

CEDEVITA OLIMPIJA

Košarkarski klub Cedevita Olimpija je začel novo zgodbo o ljubljanski košarki, del zgodbe pa je tudi Agencija GIG, ki zgodbo soustvarja na digital, web in VIP hospitality področjih ter na področju sponzorstev.

Ljubljanska Borza

Agencija GIG v projektu #FinancnaPismenost sodeluje na področju sponzorstev, kot snovalec digital in PR kampanj ter na področju web designa.

 

SK Škrlj

Podjetje SK Škrlj je specializirano na področju proizvodnje opreme za potrebe vinarstva, pivovarstva in procesne industrije. Agencija GIG to uspešno zgodbo podpira s komunikacijskimi in digitalnimi aktivnostmi.

 

Ne spreglejte

V Agenciji GIG smo predani komunikacijskim rešitvam in digitalnemu marketingu. Želimo oblikovati najboljšo prilagojeno komunikacijsko kampanjo ter rešitev, ki si jo zaslužite! Smo partner, ki mu lahko zaupate tako pri tradicionalnih komunikacijskih in uredniških vsebinah kot pri vstopu v brezmejen in spremenljiv svet digitalnega oglaševanja ter družbenih omrežij. Uspešne zgodbe na področju komunikacij, digitalnega marketinga in dogodkov z naročniki sooblikujemo že od leta 2013.