Tokratna tema je svetovno znano družbeno omrežje – LinkedIn.
Po podatkih LinkedIna ima omrežje trenutno več kot 810 milijonov uporabnikov, število pa je z vsakim letom večje. Profil na LinkedInu ima že vsako podjetje in skoraj vsak zaposleni. Fokus tega družbenega omrežja je namreč poslovni svet: mreženje in karierni razvoj.
Posamezniku se na tem omrežju odpirajo možnosti, da se virtualno predstavi precej širšemu krogu, kot bi bilo to mogoče v fizičnem svetu. Na drugi strani pa so tukaj podjetja s svojimi poslovnimi LinkedIn profili (business page), ki gradijo na svoji prepoznavnosti, promovirajo storitve, iščejo nove zaposlene, vzdržujejo stike s svojimi strankami in sledilci ter iščejo stike za sodelovanje z novimi poslovnimi partnerji tudi na svetovni ravni.
Zakaj imeti poslovni profil na LinkedInu?
Poslovni profil predstavlja naše podjetje. Za dobro predstavitev morajo biti stvari na profilu lepo urejene. Dodatna funkcionalnost je, da je lahko poslovni profil povezan z osebnimi profili naših zaposlenih. Poslovni profil je tudi osnova za odprtje LinkedIn oglaševalskega računa.
Zakaj oglaševati preko LinkedIn oglaševalskega računa?
V kolikor so naše potencialne stranke podjetja, je LinkedIn odlična priložnost, saj omogoča natančno opredelitev in definirano izbiro ciljne publike. Naše targetiranje se tako že na začetku opredeli na več tipov kampanj, s katerimi opredelimo širši namen našega marketinškega cilja. Nadaljnja opredelitev občinstva, ki se mu bodo oglasi prikazovali, pa temelji na kriterijih, kot so:
- natančna lokacija,
- lastnosti občinstva, kot so podjetje, delovne izkušnje, izobrazba, demografija, interesi in lastnosti,
- občinstvo pa lahko ustvarimo tudi po meri.
Kriteriji se nato delijo in osredotočajo na več različnih specifičnih stvari, kot so točno opredeljen poklic, velikost podjetja, stopnja izobrazbe, področje izobrazbe in ostalo, kot občinstvo pa lahko targetiramo svoje kontakte.
Ali je smiselno oglaševati na LinkedInu?
Odgovor je – LinkedIn je odlično omrežje za oglaševanje, če smo prej preverili, ali je naša ciljna publika tam prisotna. Danes je na voljo mnogo družbenih omrežij, zato je potrebno pred oglaševanjem analizirati, kdo je naša ciljna publika in kje je najpogosteje prisotna. Če so naša publika poslovneži, podjetja, pomembneži, ljudje iz točno določene stroke, jih bomo na LinkedInu precej lažje targetirali, saj omrežje omogoča zelo natančno opredelitev. Na LinkedInu je seveda vedno več tudi ostalih uporabnikov, ki si gradijo nove možnosti in odpirajo pot v poslovni svet.
Jezik LinkedIn oglaševanja
Če bomo želeli objaviti oglas v slovenščini, bo zavrnjen. Zakaj? Objava oglasa v slovenščini na omrežju LinkedIn trenutno še ni mogoča. Na voljo imamo več različnih jezikov (angleščino, nemščino, francoščino in druge), ki jih LinkedIn že podpira. Kot prevladujoč jezik se na omrežju uporablja angleščina, v kateri je tudi največ objav, zato z izbiro tega jezika zagotovo ne bomo zgrešili.
Objavljanje na LinkedInu vzame kar nekaj časa (predvsem na začetku) – od iskanja učnega gradiva do testiranja in spremljanja objav … Za dobre rezultate si je potrebno vzeti čas! V kolikor bi želeli, da za vašimi oglasi stoji ekipa strokovnjakov in tako prihraniti čas ter priti do dobrih rezultatov, nas kontaktirajte!